Solen är min medicin

Lördag idag och Gordon är på jobb i vanlig ordning.
Jag har precis lagt i en tvätt, har rätt mycket tvätt men kör nog bara 2 maskiner idag så kör vi resten imorgon! Varit ute i solen en timme eller två idag också, men blev så jäkla varmt att jag blev tvungen att gå in ibland..

Sen är det turbulent här nu ska ni veta!
I onsdags upptäckte jag att jag har inte ett enda pass i hela mars i städ vilket gjorde att jag gått lite i baklås. Jag har blivit lovad nästan en heltid och får sammanlagt ihop 16 timmar?

Så vi smider andra planer, och det verkar som det kommer bli bra! Åh, jag håller alla tummar jag har att det här verkligen går igenom! Det känns rätt i hela magen!

Annars vad vi har sysslat med dom sista dagarna är väl att Gordon har jobbat en del och jag har nött Sex and the city. Jag har också bakat bröd vilket blev ganska misslyckat men har mer recept att testa så ;)
Jag har också tränat både torsdag och fredag. Igår körde jag en mil på löpbandet, fast mitt mål var bara att gå en timme, slutade det med att det blev intervallträning med olika lutningar i 1 timme och 18 min. Blev mycket gång på 6.8-7.0 i lutning, sen rätt mycket jogg mellan 9.0-11.0.
Jag är nöjd! Men efter det hade jag lagom ont i baksida lår, höhö. Men idag mår jag fint!

Så efter ha nött lite mer satc så blir det nog ner och köra lite gym :)
Ska nog köra på ansiktsmask och sånt ikväll också, bara pyssla om mig lite!

Vad gör alla andra ikväll?

Idag känns mina mål tydligare än någonsin med Norgejobbet. Jag vill spara ihop till lägenhet, löshår, kläder, resa till Cannes, Spanien och Tyskland sen sist men inte minst kunna betala ev. utbildning i höst som ligger på 60.000..
Så nu är det bäst att bara köra!
Men jag i receptionen.. Vad tror ni? ;)
Kärlek
!
Köpt en ny plattång också, för över 700 kronor. Lite ångest, men jag tror jag blivit kär i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0