Oh lord,

jag ger upp den planen vi hade.
Fan fan fan, jag som verkligen hoppats.

Ikväll har jag städat, sett på sex and the city och rensat bland mina kläder.

Vart får jag alla mina tankar ifrån? 
Jag vill inte vara med om det längre.


Behöver iallafall inte köpa fler bhar på ett tag.. Har nog upp mot en 20 stycken snart..


Rensa rensa rensa..




Skor skor skor..


Så mycket kläder har jag inte som jag använder, faktiskt.
Mina två hyllor längst ner..


Dyra men bra krämer! Och jäkligt dryga... (Den röda är Gordons)



Kommentarer
Postat av: Empa

Prata med mig, berätta allt som faller dig in i tankar. Jag finns här, dock bakom en skärm. Men jag finns fortfarande och vill hjälpa dig upp på benen när du faller <3

2011-03-24 @ 06:59:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0