Känslig tjej

den här tisdagen var ingen bra tisdag.
jag mår jätte mysko, vet inte om jag ska skratta eller gråta.

vaknade imorse av ett sms som bekräftade att våra planer inte blir som vi tänkt.
hade jätte svårt att somna om efter det, låg mest och vred och vände på mig. Mådde riktigt illa och ville typ bara spy.
Gordon lyckades iallafall få mig på andra tankar när han vaknat . Vi åkte dels till en annan affär, jag har klippt honom och bara myst. sen drog han på jobb och jag har väl inte gjort något nyttigt alls.
lyckades fixa lite mat också som blev någon form av chiliconcarne.. gott men jäkligt starkt!
Har sedan tagit en dusch och ska väl försöka sova snart..

Ikväll är det jätte mycket gäster på hotellet så Gordon lär inte sluta än på ett tag och jag ska ändå upp och jobba imorgon.

Jag längtar hem. Jag längtar som fan efter att ha ett "normalt" liv med lägenhet, kunna ta en fika med dom man tycker om, kunna åka hem till föräldrarna och bara mysa, och ha ett jobb som man trivs med.
Idag vill jag inte Norge någe mer, jag är less på att vara ledig. Jag är less på att inte veta hur saker blir.
Jag är less på att vara så mycket ensam.
Jag vet inte vad det är med mig, men jag vill bara lägga mig ner , dra täcket över huvudet och stanna där tills saker är bättre.


kommer hem för ett par dagar i nästa vecka iallafall, och Gordon följer med! Så glad för det!
nej nu blir det sex and the city innan jag ska försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vad roligt att du tyckte om dem, jag har köpt dem på ELLOS.. :)

2011-03-30 @ 15:40:00
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0