Jag ska inte klaga

går var en riktig topnotch dag!
Vädret var bra, likaså humöret och Gordon var ledig!
Dock sov vi rätt länge men tog sen en mysfrulle innan vi tog bilen till Kragerö.
Tvättade bilen (som sedan blev skitig på en gång sen!), handlade mat o alkohol och bara mös.

Sen hann vi också med att träna och vara på spa innan det blev dags för att laga lasange, dricka vin och spela kort!
Blev inte så sent, men tur var nog det, haha!
Lasangen var btw bland det bästa jag ätit tror jag, mums!
Idag har vi bara slappat framför tvn..
Nu är Gordon på jobb och jag väntar på ett samtal. *Hoppas hoppas hoppas*
KÄRLEK TILL ER!
och ni, igår var världens bästa väns födelsedag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0