If you ever find yourself lost in the dark...

.. and can´t see, I will be the light!

Tisdag tisdag tisdag, oh kära tisdag.
Börjar äntligen bli lite människa igen efter i söndags, höhö.
Pojkarna spelade fotboll i 2 timmar i garaget innan det blev tacos och poker.. Och sangria och några öl! Jag dricker ju så sällan nu för tiden så det tar rätt bra, även om jag inte blev direkt fuller.
Vann inte pokern iallafall, men det gjorde Gordon som tur var så vi fick ett par hundra ;) Jag åkte ut ganska tidigt men pratade med Adam som åkte ut samtidigt som mig, hehe.
Måndag morgon, vaknar och mår som en påse skit. Frossa, ont i magen och allmänt seg. Mer bakfull än vad jag förtjänade! Skulle gått på massage men ställde in den, låg i sängen till 4 då det var dags för frukost och städa lite. Sen sex and the city, sova och bara vila. Sen slutade Gordon och det var dags för att träffa Robban och spela massa kort. Kom väl i säng halv 5 inatt?
Idag gick vi upp vid 12. Fick veta att jag är på schema från måndag i städ, wiho! Känns toppen (: Gillar chefen så det blir nog kanoners! Dock är städerskorna typ osynliga här :S Har bara träffat en tror jag, hehe.
Sen drog vi till Kragerö och handlade massa mat!
Sen har vi käkat superfrulle, im lovin it! Och sen dags för lite solsidan, mys och sen träning!
Jag var så glad när jag tränade, första gången på flera veckor jag kan träna utan att min mage dödar mig. Så tog en kvart på crosstrainern, 10 min på löpbandet och sen en del styrka. Sen var det dags för spaat, så underbart.
gammal bild.
Ju längre jag stannar här desto bättre känns det. Alla är verkligen super goa, hotellet är flott och det känns bara väldigt bra. Dock nervöst inför att börja jobba igen men det är typ bättre än någonsin mellan mig och Gordon nu så jag vet att det kommer att gå bra.
Hemtjänst om två dagar, neeervigt!


Ikväll åt vi UNDERBART god mat, Gordon och Robban spelar kort och jag har börjat med min scrapbook med bilder från Norge. Så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0