En tur till Sverige

Det blev som jag önskade, efter jobbpasset i onsdags så packade vi bilen och åkte hem! Solen sken, bra musik i högtalarna och på ge till Sverige. Kan det bli mycket bättre? ;)
Dock var jag jäkligt trött efter att ha jobbat en dag själv i städ, så Gordon körde nästan hela vägen :)
Under tiden i Sverige har vi hunnit med MASSOR!
Upp relativt tidigt varje dag för att sedan hålla igång tills sent på kvällen.
Har umgåtts med mamma, träffat Annica m barnen, tvättat bilen o bytt blinkers,  träffat Sofi o Tobbe, varit på avskedsfest för Emelie, vart på Fernandos, varit på bio, umgåtts med Gordons familj, varit på begraving, träffat Sara o Ferit, åkt ut till Madde och Urban, vart i Uppsala och shoppat osv.

Tiden har gått fort och vi har haft det toppenbra!
Igår så åkte vi förbi Västerås, köpte en mysfilt och handlade mat innan bilen gick till Norge.
Idag vaknade vi relativt tidigt, ätit frukost i solen och varit ute på promenad i solen. UNDERBART!


Nu är Gordon på jobb.
Jag skulle ha jobbat idag men ringde chefen på hemtjänsten och frågade om det var någon idé att ha opplärning om jag inte visste hur länge jag stannar.
Vi har planer nu, och jag håller tummarna mer än någonsin. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

Vad har ni för planer vännen?

:)

2011-03-18 @ 15:29:38
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0