Du är vacker.

Förutom att jag sprang konstant (om man bortser från en 15 sek drickpaus i hastighet 6.5) så gjorde jag 5 km på 35 minuter. Jag är nöjd eftersom jag sprang/joggade hela tiden men nästa gång ska jag komma under en halvtimma. SÅDESÅ!
Och sen åt vi en underbar frukost som alltid och mös en stund i soffan.

Förutom dom två grejerna idag har det varit en rätt beige dag.
Jag trodde jag skulle vakna och vara klok.
Men istället har jag spenderat 1000 spänn på hudkräm och väntar på ett telefonsamtal som aldrig kommer. Hur på ska man vara? 
Jag som hade hoppats på det här, men det var nog för bra för att vara sant :(

Har slösurfat en stund nu, ska ta och städa nu. Ska fixa håret också (fråga mig inte varför) sen blir det nog att försöka göra färdigt scraapbooken.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men : FAN VAD JAG VILL JOBBA!


Upponer.Neroupp. 
Är jag älskad för min egen skull?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0