Ingen vila.

Har nu hunnit varit ledig i 5 dagar och jobbat 1 dag.
Haft en lovely ledighet, minst sagt!

Gordon överraskade mig i tisdags genom att boka ett najs hotell i centrala sthlm. Drog dit, träffade Alessio o Brisa. Drack en massa och åt en del! Toppen mysigt!
Onsdagen vaknade vi tidigt, en aning bakfulla, men efter en redig hotellfrukost drog vi ner på stan och shoppade lös! Så jävla underbar dag, solen sken och vi sken! ;)
Sen har jag hunnit med en sushidejt med bella, klippt mig lite kortare, vi har varit i gbg där vi kollade på lägenheten, gick på bio och käkade på restaurang med Johanna o Fredrik! Mys!
Vi har också käkat lite thaimat i stan, haft filmmaraton typ och tillbringat en dag ute hos Johanna på landet där vi red, käkade oxfile, spelade kort och drack!
Vi har också varit på auktion , sprungit 3.2 km, gått långpromenad osv osv.

Inte någon sovmorgon, och var väl inte helt redo för att börja jobba igen. Men jobbar bara 3 dagar till sen ledig 3 ;) 

PUSS!

Måste ta och göra mig iordning för jobb nu, men har sovit på tok för länge så huvudet värker och är allmän seg. Ner och fixa en kopp kaffe som jag kan få i mig när jag fixar mig.. Eller vad tror ni?

ÅH, vill flytta nu! Tankarna bara snurrar om inredning, gardiner, mattor osv! herregud!

Kommentarer
Postat av: emilia

Det går bra nu kompis :) Rullar på som det ska, själv har vi flyttat in i lägenheten nu :) Allt börjar komma på sin plats, eller inte ;) nej men vi jobbar för fullt. :D Kram

2011-08-02 @ 09:35:01
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0