Ett djup andetag så kör vi!

Jag bor på mitt jobb.
Jag har tillbringat 151 timmar här på 14 dagar, kommer upp i 158 när jag är färdig tisdag eftermiddag.
Men trots att jag typ är halvt hjärndöd och känns som jag kan sova i en vecka så känns det jävligt bra.
Tisdag kl 3 går jag av och är ledig sen i 5 hela dagar! Wooop woop!

Då ska vi kolla på lägenheten i Göteborg, som blir bättre o bättre ju mer jag får veta!
Den är 66 kvm stor.
Den har ett stort badrum - med både badkar och plats för tvättmaskin
En balkong 
Stort vardagsrum
Stor klädkammare
Ljusa tapeter men ska bli omtapetserat - vi kommer få välja vad vi ska ha för tapeter
Parkeringplats ingår

mm mm.
Me so happy!

Drar ner på torsdag till Götet för att kolla in den och för att umgås med några underbara vänner!
Sen ska vi beställa soffa, tv och sånt där roligt! Åh, vad jag längtar.

En annan nyhet är att jag kommit in på två skolor. Bland annat heltidsstudier till socionom på Göteborgs universitet eller hälsopedagog på distans halvfart.
Lutar åt hälsopedagog ;)

Var på middag hos Johan tillsammans med Pillan i torsdagskväll också, jätte mysigt! 3 rätters o rosé är inte fy skam!
Sen igår efter jobbet så var planen middag på Klara Hall men blev istället på Bombance men det blev toppen ändå! Blev musselsoppa, oj som jag längtat! Super härligt sällskap också bestående av Johan samt två av hans vänner :) Mötte sedan upp Gordon innan det blev en öl på Fernandos o träffade lite  mysiga människor innan vi åkte hem och soooov!

Allting går min väg just nu, känns så jävla underbart. Oj vad jag njuter.



Gordons företag är i rullning på allvar nu också, han är så jävla bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0