We can make it together

Dag nr 2 i Norge.
Jag ligger i sängen vilket jag gjort ungefär 90% av hela dagen.
Igår kväll började jag må superdåligt och sovit halvkasst hela natten. Vaknade med yrsel, snuva och feber men lyckades ta mig upp och ut med Gordon för att äta frukost och köpa lite mat (:
Igår var en disaster på jobbet. Eller okej.. Så illa var det väl inte?
Hade ju hälsat på all personal och så, sen var det bara sätta igång. Kom folk på 100 pers till lunchen, som tur var det buffé så allt vi gjorde var att plocka tallrikar och diska.
Fick också mkt info och kände helt ärligt att det här vill jag inte. Det är ett sjukt fint ställe med grym natur, underbart hotell osv osv osv men jag bara kände nej, jag vill inte.
Så jag pratade med chefen och har sagt upp mig, drar hem till Enköping och jobbar istället..
Fanns iof ett par timmar i veckan på städ men tror jag skippar det, vill ju jobba en heltid.
Kommer bli tungt att åka från Gordon, har gråtit ögonen ur mig men tror det blir det bästa. Gordon vill ju inte vara arbetslös och vi har bestämt att han stannar här tills vi hittar ett annat jobb.
Så Im coming home när jag har blivit frisk.
Usch, ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0