Söndagseffektiv

En bra söndag idag även om jag känner mig lite små sliten.
Haft ett par bra dagar dom sista dagarna också, jag är mer än nöjd!

Det har väl inte hänt så mycket mer på jobbfronten - men verkar som att jag åker till Norge den 13e februari och stannar där ett tag. Men ibland känns det bra, och ibland inte. Största anledningen att åka dit är ju för att få vara med älskling isåfall..

Fredags blev det träning (som gick tokdåligt :/ så ont i magen!) sen tanka och åka till läkaren. Mina prover såg väl sådär ut, och det ligger en inflammation i magen på mig men än så länge en lindrig. Han tyckte jag skulle försöka hitta på andra sätt att träna på eftersom löpning och cykling trycker på magen vilket gör att såren aldrig läker. Så vad skulle det vara? Han tyckte jag skulle satsa mer på maskinträning men nej, jag vill faktiskt nästan enbart träna kondition.. Så vi får se vad som händer!
Efter läkaren så var det jobbdags, hade en bra kväll med mycket skratt och så blev det också över en timmes promenad :)
Kvällen avslutades hos Pillan där jag och Bella kollade på film och åt mörkchoklad, drack ramlösa och åt vindruvor, höhö. Dom andra brudarna drog ut (:
Sen vid halv 2 var det dags att köra hem mamma som varit på fest innan det blev sängen för min del!

Tog sovmorgon i lördags, så skönt! Sen duscha , äta frukost och bege sig till mamma för att sedan ta oss till Kista. Köpte lite smått och gott , bland annat presenter till Madde och Thomas, sen åt vi räknachos och åkte hem och sov några timmar ;)
Hade tänkt åka till Madde och fira henne men det löste sig inte riktigt så stannade hemma med mamma och såg film istället (:

Imorse gick jag upp vid 10 för att käka snabbfrukost innan det blev träning. Gick inte riktigt bra idag heller då magen protesterade igen men blev iaf en 30 min snabb gång sen 5 min löp innan det blev lite styrka :)
Sen sola jag några minuter innan vi åkte till Åhlens för att sedan åka hem till pappa.
Här har jag läst tidningen i solen, druckit färskpressad juice och städat.
Väntar nu på att få skypa med älskling, som inte alls mår bra :(


Skulle vilja göra något med mitt hår. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0