SAKNAR!

Fan det har gått 4 dagar sen jag kom hem och jag saknar så jag är på gång att bryta ihop.
Ikväll är en riktig deppkväll, eller ja, efter jag sov lite middag har jag inte varit långt ifrån tårarna och sätta mig i bilen för att ta mig till älskling.

Jag hatar att visa mig svag, men jag har aldrig saknat så här mycket förut.
Jag har skypat med honom i någon timme idag och för varje minut blir det bara jobbigare och jobbigare.
Nu är han hos grannen och spelar kort eller vad han gör, det är ju tur att inte alla deppar (;
Jag önskar jag vore lika stark och duktig som han, som ser det som en period och när det är över kan vi göra vad vi vill. Han säger att han saknar mig, men ändå är rätt skönt att vi inte är med varandra hela tiden. Vilket jag förstår, jag håller fullt och hållet med.
Men jag vill kunna träffas när jag behöver.

Jag har sökt två jobb i Kragerö ikväll också.. Som städare och som säljare.
Men jag känner mig så sjukt omotiverad. Har nog aldrig någonsin kännt mig så otillräcklig, dålig och med så kass självkänsla. Känns inte som jag klarar någonting längre.

Men samtidigt vet jag att det är en fas, hela helgen har jag ju mått bra och haft det riktigt roligt stundvis - jag är nog rätt sliten ikväll efter 24 timmars jobb med taskig sömn och intensiv morgon men ändå.

Nu skiter jag i det här och går och badar jacuzzi istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0