På en dag förändras hela ens vardag.

Nu har hela december passerat med allt det innebär med jul och nyår och andra saker.
Jag har väl jobbat lite lagom och har haft det riktigt skönt!
Julen firades först i Skultuna hos syster med familj , sen till Gordons föräldrar (: Fick lite smågrejer och av Gordon fick jag en sprillans kamera och locktång. Lycklig tjej!
Sen på juldagen så åkte vi upp till Härjedalen där det blev god mat, bastu, sömn och bara mys!
Nyår började riktigt segt men blev bra tillslut. Käkade på kungsbacken med älskling, en nyårsupé som blev toppen :) Sen gick vi till Pierres kompis en snabbis innan vi gick till torget vid 12slaget och pussades (: Sen till en annan fest hos Lisa.. Var väl hemma vid halv 5 kanske ? Trevlig kväll iallafall!
Sen har det varit allmänt tumult och saker som skett kors och tvärs. Lagat bilen för 3300;- och har haft stora svårigheter att veta vad jag ska göra under våren . Höll på att tacka ja till tjänsten på Fotbollsgatan men sen blev det inte riktigt så, sen har Gordon sökt massa jobb och nu har vi äntligen (?) fått ett jobb i Kragerö på ett spahotell där vi ska jobba i serveringen. Och ja, jag är nervös men jag längtar också.
Behöver komma iväg från allt och bara jobba "hjärnan ut".. Men känns ändå rätt tufft då man blivit så sjukt bekväm, har inte jobbat ordentligt på flera månader!
Men nu har vi flera mål ;
- Resa
- Köpa lägenhet
- Plugga
"Man kan antingen njuta av den man är och blomstra, eller fördöma det och vissna bort"

Snart är det jobb, sen blir det kort o alkohol hemma hos Saras mamma med lite folk. Sen imorgon bio, Kista och sen Bishop Arms med härliga människor!
Söndag blir det kanske familjelunch och sen jobba till måndag, sen måndag kväll packa och träffa några goa folk?
Sen på tisdag morgon drar vi.
wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0