Nu så..

Idag sov vi till 11, Gordon kom inte hem från jobbet förän vid 3 så han förtjänade lite sömn!
Upp, bredde lite mackor och iväg ner till färjan över till Kragero stad (:
Det är sjukt så jävla vackert det är här!
I lilla byen skaffade Gordon skattekort och köpte en blå skjorta, snyggingen min!
Sen hem, mysa en timme innan han gick på jobb. Följde med honom dit för att hämta mer internet och säga hejdå till chefen. Sen efter det har jag häckat på rummet.
Har tagit en lång skön dusch, städat och plockat upp Gordons saker, kollat på resekanalen vi har och drömt iväg.

Just nu vill jag färga håret rött , bli vältränad, skaffa egen lägenhet med den bästa jag vet och göra det jag drömt om länge ; måla tavlor.
Som det verkar nu åker jag hem måndag morgon, eftersom Gordon är ledig söndag och vill tillbringa så mkt tid jag bara kan med honom!
Innan dess ska han klippas, vi ska ut i naturen och ta massa fina kort och bara njuta av varandra.
Ingen som har lust att ge oss en lägenhet och ett jobb till Gordon i Enköping?
Det känns bra att komma hem, fast ändå inte. Jag är rastlös inombords, jag vill bli snygg och förverkliga mig själv. Kom igen, ge mig lite charmiga gener iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0