Nu är vi på plats

Igår morse var det upp tidigt för att åka in till stan och uträtta ärenden, bland annat köpa en låda som man kan ha bilgrejerna i (;
Sen packa in i bilen sen en lunch med Madde och pappa nere på stan, mys! Efter det en sväng förbi Bella för att sedan åka till Norge. Hade förväntat oss snöstorm men vädret var faktiskt riktigt bra och vägarna fina (: Blev ett litet äventyr i Norge då vi blev tvungna att ta färjan för att komma på rätt sida, men sparade 17 mil på det.
sista biten var 2 mil rakt ut i skogen typ, var lite läskigt och trodde vi åkt fel. Men det var rätt ställe så det var bara leta rätt på chefen (: 

Stället är toppenfint, väldigt exlusivt med underbar utsikt, fantastiska rum och har hur många pooler som helst typ . Vi har fri tillgång till allt vilket känns toppen! Så nu blir det träna och njuta av, när vi inte jobbar ;) Kommer vara rätt intensivt nu och jag med min förkylning är väl lagom taggad.
Börjar kännas bättre nu men är rädd som fan för att jobba här. Hur ska jag klara det? Gordon är lugn som en filbunke och tycker det här ska bli jättespännande! Visst ska det bli spännande men jag känner att jag tagit mig för mycket vatten över huvudet. Jag kommer enbart jobba i restaurangen och med min erfarenhet?? Jag är rent ut sagt rädd, för jag känner på mig att jag kommer göra bort mig totalt.
men egentligen, vad gör det?
jag lär mig av det  här
jag gör det för att kunna starta ett liv sen med lägenhet osv
allt i livet ska inte vara lätt, det är på sånt här man lär sig.
jag växer som människa
nu blir det frukost sen jobb till 00.00. mumsigt.
Kan jag åka hem nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0