Liten önskelista (eller behovslista?)

Efter en skön och härlig helg, och en toppen måndag med mycket motion och bra mat så tänkte jag snabbt svänga ihop vad jag önskar mig för tillfället (inte för att jag fyller år men ..) ;

- Dermalogica ; hudkräm, sminkborttagningsmedel
- Schampoo & balsam ; som passar min hårtyp!
- Ett besök hos frissan som kan färga håret rött och klippa i en cool frisyr
- Ett par svarta byxor, helst mina favoriter från Veromoda.
- En egen lägenhet
- Jag önskar mig också, vuxenpoäng på det, att bilen går genom besiktningen
- Resultat av min träning och kost
- Tillbaka mina långa fina naglar
- En liten söt engelsk springerspaniel valp
- KÄRLEK och närhet av min älskling!!
- Ny mobil
- Mycket pengar på kortet
- Ett stimuelarnde och roligt jobb ; heltid!
- Laser på min fläck på näsan
- B B
- Nya kläder


I veckan ska jag förbereda bilen för besiktning, scrapbooka och rensa ur min garderob!
Om 1 ½ vecka blir jag Norgebo igen som det verkar.

Mkt önskningar. Allt kan jag uppnå. Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0