Kärlekssöndag

Söndag idag.
Två dagar kvar till Gordon fyller år, men då kommer jag inte vara kvar här.
Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att åka från honom.

Jag har iallafall en plan.
Jag har hittat en toppen fin lägenhet i Västerås som vi ska buda på. Om vi lyckas få ihop handpenning på något vis (vill helst undvika att låna från banken) och sen krävs det ju att jag tackar ja till tjänsten i Enköping.
Så om det blir så, kommer jag ha ett projekt. Jag kommer försöka jobba jämt , samma med Gordon (han har gjort 48 timmar på 4 dagar!!, och i nästa vecka kommer han jobba 6 av 7 dagar. Wow säger jag!!)
Men när jag inte jobbar har jag tänkt försöka ordna med boende. Väljer Västerås för då får vi tid att tänka, det är större än Enköping, Gordon kan börja starta sitt företag och så har jag ju hittat en drömlägenhet för bara (?!) 515 000, men som jag tror slutar på en del mer. Men vi får se.
Allt jag vill är ju att ha ett eget hem, jag tror jag skulle lyckas få tillbaka fotfästet då.

Idag har vi haft det toppen mysigt. Dock var vi uppe sent eftersom Gordon slutade jobba halv 4 (jobbat 15 ½ timme) så vi tog en alkoholfri öl och åt nachos. Mums! Sen somnade vi o vaknade lite innan 1 då vi åt frulle för att sedan gå ner till spaet :)
Rätt coolt här med att man kan simma ut utomhus i en bassäng, sen har dom bubbel både ute och inne och 5 olika slags bastuar. Var väl där ett antal timmar innan vi gick till rummet igen och åt skaldjurstallrik (:
Sen sett tv, myst och bara njutit av varandra. (Jag suger åt mig så mkt av honom jag bara kan!)
Vi ska se på film snart, men måste nog packa ihop lite så jag kan åka imorgon bitti.
vi har alla pålägg, smör och dricka ute utanför rummet. det funkar faktiskt riktigt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0