Kämpar

Idag har varit en bättre dag, vilket känns riktigt skönt :)
Sov med persiennerna uppdragna så jag kunde vakna av solskenet, och det var ju lite sol ute så ;)
Pratade med Ronny innan jag gick upp för att äta ännu en mysfrukost med te, egen pressad jucie och leverpastejs macka (:
Sen har jag städat, kört 30 min på crosstrainer, skypat och sen ikväll kört 1 timmes spinning med Johan. Även om jag ser ut som ett spöke idag då jag är osminkad och håret på ända så gick det riktigt bra på spinningen! Körde inte skit tungt, men nog rann svetten alltid och nu är man lagom mör i kroppen.
Svängde förbi coop för att handla keso, tvättmedel och soyamjölk också. Läst att soyamjölk , keso, kaffe, grapefrukt och så vidare sätter fart på förbränningen vilket jag inte säger nej till!

Sen lite mat med pappsen o EK innan dusch och legat i sängen och läst lite.
Bra dag idag.
Dock känns det som jag är på g att bli sjuk då mina läppar svider och känner sig utmattad. Men vitaminer på det så blir det nog toppen!

Söker jobb för fulla muggar också.
GBG nästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0