I väntan..

Snart slår klockan 00.00 och då betyder det att det är den 18 januari och älsklingen fyller år! <3

Jag har städat lite här på rummet och väntar på att han ska få sluta jobba!
Blir att dricka lite rödvin och mysa . Imorgon ska vi upp tidigt och ta färjan över till Kragerö vilket kommer bli toppen mysigt.
Tycker det är häftigt att jag redan varit med om två av hans födelsedagar <3


Inte ett enda ord kan uttrycka min kärlek till dig.
Du är den som torkar mina tårar, som älskar mig, uppskattar mig och passar upp mig.
Du skämmer bort mig min lilla gris!
Allt du vill är att jag ska hitta bättre självförtroende, blomstra och göra mig glad. Du är så sjukt underbar.
Jag vet att du skulle göra mycket för min skull, och jag skulle göra jävligt mycket för dig också.
Jag behövde inte kyssa så hemskt många grodor innan jag fann prinsen - Gordon Ronald Marcel Moatty - du har mitt hjärta och tillsammans klarar vi allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0