Gordons födelsedag!!

Idag är det ingen vanlig dag, utan det är Gordons födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

Jag tror Gordon haft en bra födelsedag, jag tycker iallafall det ;) Igår slutade han jobba en stund efter 00.00 så när han kom hem blev det pusskalas, vin och film!
Sen somnade vi sött i varandras armar. Eller något ditåt ;)
Skulle gått upp vid halv 10 men lyckades ta oss upp halv 11. Gordon gick och tränade plus bastu medan jag duschade och gjorde mig iordning.
Sen tog vi bilen till Kragerö (: TOKFINT väder och gick runt och mös samt letade någonstans där man kunde äta brunch, lättare sagt än gjort denna årstid här.
Men hittade ett tokcharmigt ställe som en dam ägde där det kändes som att hon tagit saker gratis och inrett cafét, ingenting matchade, låg en hund i en soffa, 3 glada svenskar satt och fika sen 3 bankmän åt lunch. (Anledningen till att vi vet att dom är bankmän var att tanten som hade cafét satte igång en konversation om olika slags visakort). Tog en toast och Gordon en frokost för att sedan sätta oss utanför i solskenet.
Satt där och pratade lite, sen kom en man fram som började prata helt random. Slutade med att vi säkert pratade en 20 minuter, haha! Det är så häftigt i Norge, dom flesta är så öppna och har inte direkt bråttom . Iaf inte på dom här små orterna vi har förmåga att hamna på (:
Sen handlade vi lite mat och matade svanarna innan det blev att köpa lite mer presenter till Gordon i form av fiskeutrustning ;)
Nu är han på jobb och jag har sovit en stund. ska väl lägga fram kläder och packa iordning allting ikväll så jag kan åka imorgon bitti. MEN JAG VILL INTE! Ryser i hela kroppen av tanken och ögonen tåras . Vem vet när han och jag träffas igen? Den 13 februari firar vi iallafall 2 år, och sen den 14e är det ju alla hjärtans dag. Hoppas för allt jag förmår att han är hemma igen då! I need it.
Så det jag tycker Gordon ska önska av er, är ett heltidsjobb.


Ibland känner jag bara för att dra , helt random, till Gbg eller vad som  helst. Bara vi får vara tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0