Älskade älskade vän

Vi hade stora förhoppningar på att komma upp tidigt imorse, men Gordon var hemma vid 1 och jag somnade rätt direkt efter. Vet inte riktigt hur länge han var vaken..
Gordon gick väl upp 11.40, upp och klä på sig sen direkt till jobbet.
Jag somnade om till halv 2 , då älsk kom med mat (:
Var bara att gå upp , klä på sig och plocka undan lite innan jag tog bilen till ica. Det är en HEMSK väg att köra, det är 80 på den men kör ungefär 40 i 2 mil. Så mkt svängar och backar! På vägen hem var det nära att jag inte klarade att komma upp för backarna för att det var så halt. Jag tkr sånt är läskigt, iaf när man är själv i bilen.
Vid ica finns det andra affärer också så jag köpte en liten present till min gris som fyller år på tisdag, sen hittade jag en skit snygg tröja på cubus för halva priset. men spara ska vi, spara.
Efter jag kom hem så har jag bara degat, blö. Sett på tv, surfat och drömt mig bort . Jag vill köpa en lägenhet, helst nu. Jag behöver en fast punkt, ett ställe där jag bara kan stänga dörren och vara ifred. Ett ställe där jag kan få göra hur jag vill. Men samtidigt vet jag att det är dumt att skaffa något nu, vi har ju inte tänkt att stanna i Enköping och därför är det ju dumt att skaffa ngt. Måste börja fnula på vart vi ska bygga vårt liv också, där vi kan starta eget och en vovve (;
Nu vill jag bara att älskling ska sluta jobba så jag får gosa med honom, dricka lite vin och äta nachos.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade tösen..gråter när jag läser din blogg..du är så klok och jag vet att med all styrka du har så kommer det här att bli så bra i slutändan,(stavas det ändan eller endan?) varför är ni så sugna på Enköping? Även om du har Fotbollsgatan så måste det väl vara större möjlighet för G att få jobb i en storstad? Göteborg var ni väl inne på...hursomhellst så är ditt beslut rätt att komma hem även om du måste åka från kärleken...det är ju bara för en stund. Älskar dig/mamma

2011-01-16 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0