Hey Mr

Mitt liv pendlar som en bergodalbana, likadant som mitt humör.
Igår var en pissdag, idag är en jätte bra dag.
Gordon fick sluta vid halv 12 igår, såg en film och mös innan vi somnade.
Imorse blev vi väckta och pallrade oss upp och ner till gymmet. Körde lite spring/powerwalk och lite maskiner. Efter det spa, mysegos. Så skönt att simma ut utomhus och man känner hur kallt det är om huvudet men varmt om kroppen.
Sen har vi fått lite news, vi måste flytta till ett annat ställe innan helgen. Hm. Jag orkar INTE flytta alla våra saker, men gordon har satt hårt mot hårt så får vi se vart det hamnar!
Precis käkat brakfrulle, Gordon skulle ha jobbat ikväll men är ledig *glad* och jag vet inte riktigt vad vi ska göra.
Imorgon bitti ska jag på ett möte för hemtjänsten i Kragerö :)
Pussegos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0