Blandade känslor

Eftersom jag sov så sjukt länge idag och haft lite tappad tidsuppfattning sitter jag här i köket men en kaffekopp istället för att rensa garderoben.. Så det kan bli!
Iof hade jag tänkt sova länge och ta vara på min sovmorgon, men vaknade vid 10 och tvingade mig att somna om kändes inte så lyckat. Nu är jag helt seg i huvudet, har till och med lite huvudvärk och vill helst bara gå och sova igen. Hoppas kaffen kan råda bot på det!
För ska snart klä på mig och åka till stan där jag ska träffa bästa Empa ! Efter det är det dags för spinning med Johan , första onsdagspasset vi kör!
Det går fortfarande bra med träning och kost, förutom imorse.. Enda brödet förutom hårdbröd var skogaholmslimpa och kunde inte låta bli att äta det med kaviar.. Men tar igen det på spinningen ;)

Igår var jag i Västerås med Bellabajs också! Trevlig dag! Hon gick crazy med shoppandet medan jag köpte "bara" en tröja på rean och en överraskning till pälsk. Tog en smoothie också som skulle vara supernyttig men smakade mest bara kräka, hprmf.
Skulle ge blod också men jag mitt pucko hade glömt bort att det är endast 3 ggr om året man får det så nästa gång är i början på april. Men jag åkte ju dit iallafall... och fick en banan.

Börjar få tokångest inför framtiden igen också. Åh åh åh! Jag blir tokig! Jag vill vara där Gordon är, men jag har det så jävla bra just nu så jag vill inte åka och jobba hjärnan ut. Jag orkar inte det..
Jag trivs bättre än någonsin på fotbollsgatan , och ja, jag har nog blivit bekväm eftersom det är nog jordens bästa arbetsplats. Jag trivs med att ta hand om mig, äta bra och träna.
Tankarna går mer och mer på lägenhet i Västerås, men eftersom jag inte får mer än 50% på fgatan så är det ju inte värt att stanna.. Inte just nu iaf.
Så jag kommer nog packa ihop mitt liv ännu en gång, ta mig till Norge för att jobba tills ett annat jobb erbjuds.
Meen det finns några jobb i Västerås jag också vill ha, som är deltid.. ?  NEJ äsch, imorgon känner jag nog annorlunda.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0