Ventilera.

Lördag idag och jag är ledig! Kan det bli bättre?
Somnade runt 2 inatt efter ett glas vin och lite massage, sov till 10 för att skicka gordon på jobb sen somnade jag om . Vaknade när älskling kom in vid 12 med en smörgås och kaffe, mums! <3 Legat och degat i soffan och sett på "biggest loser sverige" innan jag gick ut till restaurangen och skrev "omelett 93:-" på tavlan och stoppa vinet i kylen..
sen har jag städat och bytt sängkläder, ska snart ta och hoppa in i duschen för ikväll är det framtidsprat och öl med chefen..

Lite läskigt faktiskt, dom vill att vi kommer tillbaka och ikväll blir det att förhandla. Får se hur det går (: skriver sen om vad som blev sagt.. jag är iaf sämst på sånt här..

någonting som också slagit mig, det är hur många människor man möter som man aldrig någonsin kommer möta igen i hela sitt liv. Eirik, min förra chef, drar jorden runt idag och ska vara borta minst ett år. Hur stor är chansen att jag träffar honom igen? Inte alls stor..
Samma sak med dom människorna som lever i Flå.. Vissa har jag träffat varje dag sen i juni, nu när vi åker härifrån; kommer jag någonsin möta dom igen?
För att inte tala om alla kunder man har dagligen..

Jag är iallafall jävligt glad att jag är ledig hela helgen, igår var en hemskt jobbig dag på jobbet då jag hade sjuk pms, var stressad och galet mycket kunder. Sen var jag en del förbannad för andra orsaker, men som jag inte borde skriva här..

Jag och Gordon har riktigt nedräkning nu alltså.. Jag har två stängningspass kvar, 5 morgonpass och ett "mittpådagenpass" kvar. Gordon har 10 dagar kvar efter den här dagen. Fan vad jag har hemlängtan.
Jag längtar hem till mamma där jag kan äta knäckebröd m ost doppat i kaffe, vara med pappa och känna mig som världens bästa, eller bara slöa på niclas och bellas soffa och skratta åt en dåligt skämt. Jag saknar också vissa av mina vänner, men konstigt nog inte särskilt många . Jag vet inte, kanske för att dom gått vidare utan mig eller jag utan dom? Eller det kanske bara är mitt sätt försöka gå vidare, för jag börjar sakta inse att saker aldrig mer blir som det har varit. När vi kommer tillbaka stannar vi bara för en stund, för att sedan resa och sen möjligen tillbaka till Norge sen flytta till en annan stad.
Jisses.


Nu bjuder jag på lite mer bilder..

Jag o älsk spelar kort på en brygga i solskenet. MUMS!




Jag och Gordon fick "flyttpresenter" av Heidi. Superbra produkter!









over and out (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0