Tillsammans är man mindre ensam.

Mina två sista kvällspass är avklarade, har nu endast 5 pass more to go.
Gordon har 6 pass kvar varav 2 kvällspass..

jag ska alldeles snart sova, trött som en gris.
I måndags började vi på ännu en "detoxdiet", en liknande vi gjorde i våras , men nu med mer motivation.
Vi har massa goda recept och mellan måltiderna frossar vi i frukt och smoothisar med banan och soyamjölk.
Den här dieten handlar verkligen inte om att gå ner i vikt, för vi äter som hästar, men mat som är bra för oss . vi måste hålla oss undan kolhydrater, mjölk, bröd, vitt mjöl, socker osv.
Nästan lättare att säga vad vi äter ; grönsaker, lite fisk och frukt! även lite bulgur och så..
Men det sjuka med den här dieten är att vi äter mycket, men känner oss nästan alltid hungriga. Sen är det ett fasligt spring på toa.. Poängen är att rensa kroppen iaf från alla gifter, och jag tror vi kommer lyckas.
Dock ser vi inte sån stor förändring i vår livstil, vi lever ju relativt nyttigt redan.

Har blivit en litet idol-fan också. vi har tv4 på rummet så ser idol plus massa andra mysiga program.

Idag längtar jag efter:
Mammas biffar med potatis, kantarellsås och lingonsylt.

Sen skulle ju inte en äggmacka med kaviar sitta helt fel.

Soooooon home!
Åh vad jag längtar.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0