Mys

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Rihanna feat Eminem.
Låten som spelas konstant här hemma.



Söndag nu igen, en rätt behaglig men seg söndag.
Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev men jag sammanfattar mig.
Skulle jobbat torsdagen men jag min skrutt har haft så sjukt ont när jag kissar så jag åkte till läkaren istället där det visade sig att jag har urinvägsinfektion. Så tog min antibiotika och åkte hem och sov istället..
(Inte fan minns jag att urinvägsinfektion gör så där jävla ont?)

Som tur var tog antibiotikan fort och jag kunde jobba fredag morgon. Sen när arbetspasset var slut hängde jag och Gordon på centret innan vi åkte hem och fixade lite innan vi fick fin besök av Niclas och Bella! Åh vad jag längtat efter dom! Vi käkade, drack lite och pratade massor innan det blev sängen.
På lördagen vaknade vi till sjukt fint väder, så tog oss till Björnparken som var supermysigt innan vi shoppade på Flå. Hittade riktiga kap!
Sen åkte vi till Nesbyen, tog en picnic på stranden osv.
Ni är bäst! <3
På kvällen besteg pojkarna berg och jag o Bella tjatade (:
Haft en toppen helg!

Imorse åkte dom, sen sov jag några timmar till innan jag städade upp lite och sen sov igen.
Seg men skön dag :)

Niclas och Bella tog också med sig lite saker härifrån, börjar kännas att det inte är många pass kvar. Jag har 16 pass på schema kvar och blir väl kanske lite mer eftersom det blir en del städ.
Men jag är redo för att åka härifrån nu.

Btw, grattis Knut i efterskott !




bilderna är från min födelsedag.. bilder från helgen kommer senaree!

Btw, fan vad jag längtar till Sverige nu.
Då ska jag klippa mig o färga håret, fixa naglarna, åka till Ullared, åka på roadtrip och bara umgås med dom jag tycker om! Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0