SVERIGE!

I onsdags efter vi packat bilen och gått förbi en sväng på banken kramade vi våra kära arbetskollegor, tog en take away kaffe latte och sen åkte vi!
solen sken och humöret på topp!
Tog dock en stund innan vi var hemma, närmare bestämt runt 10. Åkte till mammas place där vi typ kommer bo och somnade sött efter kramkalas med mamsen och thomas!

torsdagen gick vi upp tidigt, tog oss in till stan och sen hade Gordon sin första körlektion. Gick fin fint så får hoppas körkortet är nära nu! Sen till försäkringskassan, öb, max osv innan det blev kaffe med en man kallad Björn innan det blev dags för frisören. Hon fick göra som hon ville och blev mörkare och behöll längden MEN det kostade 1100 (!) SJUKT! Men skönt att fixa håret hos frissan :)

Sen hem till Gordons föräldrar då vi käkade mat och kollade bilder. Mysigt. Sen hem till mamma för att se idol och sova (:

Igår gick vi också upp tidigt för att åka till min mormor. Inte träffat henne på superlänge så var jätte mysigt! Var där i några timmar innan vi åkte till västerås för lite shopping. Köpte ett par jeans och ett par skor, lite väl spontant kanske men.. Sen hem och vila lite (;  Köpte även en jacka till sushikompisen så nu får jag och gordon äta gratis sushi! ;)

Planen var att träffa Madde på kvällen också och gå ut med Niclas och Bella. Men var som någon slagit mig i huvudet så kom inte från soffan.. Så ägnade kvällen åt idol, kakor och sen packa våra saker..

Idag vaknade vi vid 11, tog bilen till stan för att handlade present till Gordons mormor som fyller år idag och sen springtur i Gånsta. Sååå skönt att komma ut i friska luften även om det var tungt att springa, men now we gonna keep it up  :)
Var sedan förbi hos mammas granne och mös med kattungarna innan det blev en välbehövlig dusch, jag har också strykit en tröja och nu väntar jag på min äldsta bror m fru och barn. Ska bli så mysigt att träffa dom efter 2 månader! Snart blir jag faster igen också, MYS!

Ikväll ska vi hänga hos Gordons familj. Mormorn fyller ju år så ska äta där och gratta henne :) Ska bli trevligt att träffa hans släkt igen! Sen är jag rätt sugen på ett glas vin i stan ikväll.. Hm.. ;)

Imorgon är det heldag med Niclas och Bella! Ska bli funny!
Sen på måndag är det ullared!


Så om man sammanfattar, trots att vi är arbetslösa har vi en hel del att göra om dagarna..
Känner mig så sjukt sliten även om jag är glad.
På onsdag blir det vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0