Tisdag.

Det är busväder utomhus, och jag har väl varit ute sammanlagt 5 minuter idag. Det var från och till bilen, mer vägrar jag var ute idag. Fick köra mina 2 mil från gordons föräldrar till min pappa och ja, det var halt och bilar som körde galet sakta.

Sov hos Gordons föräldrar förra natten, i våran gamla säng. Tänk vad man kan sakna vissa saker, min säng är en av dom. Vi sov från klockan 01.00 till 12.00. Mys.
Åt en brunch bestående av lussebullar, crossianter och kaffe. Onyttigt men gott!
Sen dusch innan det bar iväg hem till pappsen där det blev mat sen har jag suttit och fixar vårt fotoalbum från thailand! Finally!

typ 3 timmar , ett limstift och halvt nackspärr senare är jag färdig. Iallafall med klippandet och klistrandet.
Inatt sover jag utan min gris, första gången på hur länge som helst.

Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0