Att vara tillsammans

Måndag lunch.
Bor fortfarande inne i stan i vår gamla lägenhet. Rätt konstig känsla men nu har vi ju bara en madrass och lite kläder här. Förutom att vi sover dåligt har vi toppen sällskap bestående av bror och Bella.
Flyttade över alla saker från mamma till pappa i helgen också, så nu bor jag "officiellt" där, men sov bara där i lördags eftersom vi var hundvakt åt galningarna då medan pappa och e-k slog klackarna i taket! Men vi hade det mysigt, med bastu, lite godsaker och film.
Imorse var vi och träffade en syo. Gordon ska plugga matte och sen ska han plugga international buisness manegment (stavning?) . Jag kommer allra troligast bli en socionom, fast man vet aldrig vart vinden tar mig.
Min bror och hans fru är också och föder barn just nu. Så jäkla exalterad jag är!
Har lagat bilen också.. La väl ner ungefär 4000.
Har också kollat runt lite för att kunna ta bort fläcken på min näsa från min näspiercing, men det blir allra mest troligt laser. Böh.
Har även "uppehåll" från fejjan. Tycker den tagit lite väl mycket tid på sistone och jag har en del grejer att fixa.
Jobbar ungefär 12 timmar/vecka också vilket jag tycker är lagom.
Planerar en resa till gbg även, och till östersund.
Ska på "konsert" på onsdag.
Och Gordon har bokat sin uppkörning, heja heja!
Det är rätt mycket som händer just nu.
Men. Vi har ganska mycket tid också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0