Volley och sömn

jag uppdaterar väldigt sällan här känner jag. Men jag har ju ingen egen data så blir bara när jag har möjlighet att låna datan lite längre (:

Hittills sen vi kom hit har vi varit lediga två dagar. Jobbade först 9 dagar i rad på 81.5 timmar ( Gordon 74 h) för att sedan få söndagen ledig. Då SOV VI och badade på vid vår sandstrand (: Tokmysigt!
Sen har jag jobbat två dagar på rad. Gått relativt bra. I måndags var det segt, jag var rätt trött och tyckte sängen var lite skönare än att stå på jobbet hela dagen. Men överlevde den dagen också. Tisdagen började segt men avslutades roligt. En kille som jag jobbar med var sjuk så jag blev tvungen att ta hans pass också så blev 14.5 timmar. NÖJD TJEJ! Känns bra när man jobbar övertid då det ska ge rätt sköna pengar ;) En heltid är ju 37.5 timmar i Norge så det lär vi nog klara att överstiga, hehe.

Mamma ringde i söndags också. Vi pratade en stund och jag ser verkligen fram emot när jag kommer hem och vi ska åka till Ullared alla brudar. Längtar! 
Pappa har även varit i Barcelona den glidaren. Saknar honom och hans visa ord (:

Igår kväll iallafall när vi slutat jobba tog vi med oss Daniel hem till oss . Vi kollade på film (eller okej, jag sov i vanlig ordning) men det var mysigt. Vaknade inte förän halv 3 idag när Michaela väckte oss. Hm :P Tog iallafall en dusch innan det blev dags för att ge sig iväg för beach volley! :D Gordon och Daniel spelade,och jag blev också tillfrågad av en random tjej att spela med henne. Men tordes inte riktigt, haha. Sen trampade jag på en pinne som typ stack upp min fot :/ Har sår och blåmärken överallt typ.
Men var jävligt mysigt att kolla på matcherna iallafall! Åt lite mackor, drack bubbelvatten och kramades. Pratade lite med en stammisgubbe också (:
Sen åkte vi till hotellet och sitter just nu inne hos Daniel. Pojkarna kollar på fotboll och jag skriver här ;)

Lite läskigt också.. En man som bor på hotellet som är med i min "fanclub" som tycker att jag är "pen" (snygg) har mördat en annan människa och setat i fängelse osv. Det skrämmer mig. Usch. Men han är trevlig men just att veta om det är läskigt. Hm. Ibland är det kanske bättre att inte veta om folks historia?

Visst har dom lustigt ord för snygg också? Pen...

Nu är det iallafall dags för att jobba 7 dagar i sträck. Lördag jobbar jag till 3 på natten och börjar egentligen 8 på söndag men gjort så jag börjar 10. Får iallafall sova någon timme extra.

Hoppas ni har det bra därhemma!
Vi har det kanon iallafall.

Dock bara käkar jag hela tiden.. Aldrig hungrig här heller, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0