Onsdag.

Imorse när jag vaknade kände jag på mig att det här skulle bli en lång dag...

Sen sist när jag skrev har inte så mycket hänt. Igår jobbade vi kväll både jag och Gordon. Han i köket och jag i restaurangen, good teamwork. Men nog är det speciellt att jobba ihop med den man är tillsammans med? Men det blir nog bra :)

Imorse jobbade jag med Knut Olav , det gick faktiskt riktigt bra :) Sen var jag tvungen att hämta Gordon för att han skulle få jobba i restaurangen ;) Så egentligen slutade jag 4 men eftersom gordon aldrig jobbat i restaurangen fick jag lära upp honom eller som dom säger här "gå opplearning" eller liknande :P så istället för 4 fick jag sluta 8, eller då sa min rygg och fötter ifrån..
för har ägnat mig åt att ställa iordning ett av konferensrummen inför imorgon då det kommer 47 personer som ska äta 2 rätters. så har flyttat bord, dukat och pysslat, sen assisterat gordon :)
nu när jag sitter här och mina fötter gör SJUKT ont så pysslar Inger om mig som är i receptionen. Kommer med kaffelatte och ser till att jag har allt jag behöver ;)
Jag undrar hur många timmar vi kommer få ihop i bara juni?
Pratade också med chefen idag och tydligen behöver dom oss att jobba ännu mer utöver det vi redan fått timmar på. PENGAR PENGAR PENGAR!

Jag har också fått en beundrare här.. En man som är runt 50 kanske som är stammis här, haha ;D (Vad är det med mig och äldre män?)
Måste iallafall säga att jag trivs super bra, den här veckan har det varit lagom tempo och igår var vi även till Nesbyen för att köpa lite saker.
Bland annat ett norskt simkort, en skrapa till duschen och ett usb uttag så vi iallafall kan kolla film på playstationet. Några kanaler skaffar vi nog inte iallafall då man måste binda upp sig för 1 år typ. Knäppt.

Men jag längtar hem till MIN säng. Till MINA föräldar. Till VÅRT Enköping.

Torill tycker vi ska stanna längre än augusti, men frågan är om jag vill?

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Pappis

Hej Snorpan!

Jag får säga som Gustav Vasa: "Låten var sak ha sin tid, så räcker tiden till. Annars blifver hafs och eftersättning på alla håll". :-)



Var rädd om dig så hörs vi!

2010-06-21 @ 00:32:29
Postat av: Daniel

Klart ni ska vara kvar här :)

2010-06-23 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0