Tisdag men känns som måndag?

jag är fortfarande kass på att uppdatera trots att vi har internet hemma just nu.
Men det som händer är ju trots allt mest jobb (: Men det är så sköööönt för det är inte så hemskt mycket kunder om dagarna, jag gillart! Skönt att få ett litet andrum när Juli var sån jävla kaos!
Skulle vart lediga i söndags men jag och Gordon jobbade några timmar på rum (:
Sen handla mat och förbereda inför kvällen då det skulle bli "personalfest" här ;) Eller okej, ingen personalfest egentligen men känner ju i princip bara folk som jag jobbar med här ;)
Vi åt räkcoctail till förrätt sen kyckling, potatis i ugn och vitlökssås. Till det dracks det, ja jävlar vad det dracks! Spelade även massa kort och gjorde lekar. Skrattade som en idiot hela kvällen, hade det toppen kul!
Men sen spela grabbarna poker och sömnen började göra sig påmind , så kvällen slutade runt 2 men trots det var jag trött as hell igår.
Hela måndagen tillbringades i soffan i princip. Eller åt först en brakfrukost med knut, brisa och Gordon för att sedan dö i soffan. Läst, ätit jordgubbar, druckit te, ätit kyckling med rödvinssås och ja, en mysig måndag!

Nu sitter jag här med ansiktsmask och ska snart ta och göra frukost. Jobbar 15.00-23.00 ikväll, samma imorgon. Ikväll är det även "girlsnight" hos Julia för att säga hejdå till Michaela men tror inte jag pallar. Alla ska dit tidigare än mig och alla dricker.. Hm. Vi får se (:

Lite konstigt ändå att Michaela flyttar hem på fredag, då har vi ju ändå tillbringat över 2 månader tillsammans under samma tak. Lite avis är jag på henne också för att hon ska plugga, det är ju så kul ! (men jobbigt!)
Ska iallafall komma och hälsa på henne när vi är färdiga här :)

Även fått schemat för september och då kommer det bli JOOOOBB! Har nästan 140 timmar i restaurangen och sen kommer jag jobba för Maria som går på semester med att städa rum. Så hoppas iallafall på en 200 timmar i september, AJ LAJK!

Puss!
Ps. När kommer ni och hälsar på? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0