Tappat lusten

Jag har helt tappat lusten och motivationen att skriva här.
Allt vi gör är att jobba.
Idag 10 timmar, resten av veckan 8 timmar /dag.
Tror jag håller på att bli sjuk, mår prutt vissa tider på dygnet.
Imorgon är vi lediga, hoppas på att vakna tidigt och ta en springtur.
Har börjat springa nu igen :) Eller sprang igår kväll och det var så otroligt jävla skönt så det vill jag hålla i! Får se bara om vi lyckas ;)
Sen ska vi nog träffa Ronja imorgon också, det ska bli kosligt :)

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi kommer hem. SOM JAG LÄNGTAR! fast samtidigt kommer jag sakna det här något helt otroligt, alla är ju så otroligt charmiga (:

sitter och håller koll på kursen också, ska föra över pengar till mitt svenska konto men känns ovärt om den ligger under 20 (:

PUSS!




the only thing nessasary for evil to succed is that good men do nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0