Frukost i Stavn

Första inlägget som jag skriver hemifrån vilket känns galet bra. Har frågat husägaren en gång förut om vi fick nyttja deras trådlösa internet men han tyckte uppkopplingen blir så seg då, men igår har nästan alla rest iväg för en längre tur så frågade igen och vi fick lösenordet! (Skit glad!!)

Nu är det över en vecka sen vi var hemma, det är sjukt vad tiden går faktiskt.
Men det var verkligen en toppen helg! Har lagt upp bilder på facebook om ni vill se :) Tack alla för att ni gjorde min helg perfekt <3!
Sen vi kom hem har vi jobbat konstant. Eller i söndags var vi egentligen lediga men jag och Gordon städade rum istället för att sedan äta lunch och ge oss ut på äventyr. Michaela hängde även på :) Det slutade med sol på en liten "stenö" för att sedan åka till Nesbyen för att köpa mjölk och sen blev det omelett, pannkakor och film . Mys!
I måndags kom Randi förbi (tjej som jobbar i köket) för att hämta Michaela och dom öppnade vår sovrumsdörr och jag mitt pulver lyfter huvudet på fel sätt så jag fick nackspärr. Haft en sjuk jävla pain men jobbade ändå i måndags men tog ledigt tisdag för att vila vilket var riktigt skönt!
Sen in till hotellet för att äta småmat (soppa) och gå på en promenad med mi amore :) Sen har vi börjat planera vad som ska ske efter Norge vilket är om 7 veckor! (Tiden går så sjukt fort!!)
Den 1 oktober kommer vi hem för att sedan lalla runt till 4e då det är Ullared med brudarna! Ska bli jätte roligt! Sen ska vi nog ta en sista minuten i 2 veckor för att sedan komma tillbaka och Gordon ska ta sitt körkort.

Har mailat kicomp om lägenhet och även australienresor om hur mycket en jorden runt på 2 månader skulle kosta :) Det är så sjukt overkligt. Börjar inte skolan snart? Nej..

Annars känns allting relativt bra faktiskt. Har fått det mysigt här hemma med lite blommor, nya koppar o glas samt dukar och ljus. Dock lite strul med lönerna men det ska väl ordna sig det också :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0