UNDERBARA SÖNDAG!

Tänk vad helgerna går fort!
Förra inlägget skrev jag ju om gårdagen.

I fredags var även en lovely day då jag umgicks med underbara tjejer, tränade, shoppade och sedan hade myskväll med min livs kärlek!

Idag kom jag hem från jobbet vid 10, då jag och älsk åt en sån där underbar söndagsfrukost med bacon, ägg och sånt! Sen satte vi på "Friends with benefits" innan vi drog till Slottskogen.. Älskar känslan där, det är något magiskt att gå där.

Idag har solen riktigt stekt på och varit underbart väder! Vi var ute i 4 timmar, då vi kollade på djur, var till hundgården, och bara promenerade runt. Sen avslutades det med en underbar fika i solskenet! (Tog även en sväng förbi Lidl och handlade kvarg!)

Sen har vi vilat, ätit Carbonara, jag har vårdat skor, tagit ett skumbad med tända ljus, druckit ett glas vin, pratat med bästa pappa, G åkt till en kompis, lyssnat på musik, packat och fixat inför imorgon, diskat, plockat och sprungit runt i morgonrocken! Härliga underbara söndag! Idag känner jag mig riktigt lycklig!

Nu ligger jag i sängen med datorn, har bokat lite träningspass inför veckan och ska snart sova. Jobbar 7-18 imorgon, sen träna en timme innan jag är hemma!





Har även köpt en ny matta till köket. Kan inte bestämma mig om det blev bra eller inte.
Sen vet ni?
Imorgon firar jag och Gordon 3 år tillsammans!
Herrejisses. Tänk att man fortfarande kan känna sig nykär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0