Varför?

Fredagkväll och jag ligger i sängen med min älskade pojkvän, jag vid datorn och han vid sin phooone.
Jag känner mig rätt depp helt ärligt, idag har inte varit en bra dag även om jag kommit till insikt om mycket.
Imorse klippte jag håret kort - en page. Dock inte helt nöjd med frisyren, vill ha mera "jämt", dvs mindre uppklippt. Smartass som jag är kom jag på det efter hon var färdig, men tack Mandus för din tid o skicklighet! <3
Fått skattepengarna från Norge också, sjukt välkommet!! Dock trodde jag att jag skulle få mer men nu kan jag iaf bli kvitt gordon o inte leva på luft o kärlek hela juli!

Jag jobbar väldigt mkt just nu. 171.75 timmar i juni, blir lika mkt juli.

Jag längtar också mer än någonsin att komma bort härifrån - har nyss blivit sjukt sårad av några i min omgivning och I cant wait to moove ! Jag har iallafall förstått att livet är för kort för att slösas bort på personer som endast suger energi, som tror att man ska fixa allt och hålla relationen vid liv. Från och med nu umgås jag bara med folk som ger lika mycket som dom får. Need some inspiration.

Har sjukt mkt tankar om saker just nu.
Orolig för en svullnad i tinningen också.
Men jag är ändå rätt lycklig - har så många fantastiska i min omgivning även om jag sörjer en vän.


Nu sängen - imorgon umgås med underbara folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0