Söndagsmys

Idag är det jag, mina boyfriendjeans, solsken och familjemys!
Jag, pappa och EK tog oss också till stan där hundarna fick leva rövare!
Dock på bilden är det en kelsugen Dooley :)
Ikväll blir det en redig söndagsmiddag med brytbröd, kött, potatis o rotfrukter i ugn och massa annat gott.
Blir även en fruktsallad till efterrätt!
Nu sitter jag och väntar på älskling ska komma in på Skype så jag får lite kärlek denna söndag också.
Jag har också hittat mina borttappade träningskläder idag! Och så sörjer jag att det inte blir nå mer spinningpass för mig på väldigt länge. I nästa vecka blir det 50 timmar jobb så missar spinningen, men får köra på långprommisar istället! Finns ju även en crosstrainer och andra träningsgrejer här ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0