Bra helg

Det har varit en oförväntat bra helg bestånde av kanelbullebak, häng i baren, tvätta, städa, ta hand om mig själv, ätit god mat, sett många avsnitt av solsidan o sex and the city, myst, kört bil, sömn, ett glas vin o nötter och drömmar.

Ikväll är det tacos, fotboll och poker.
Blir dock inte så sent eftersom Gordon jobbar imorgon vid 12.

Nervös? Glad? Jag vet inte. Jag har 4 jobb på g här men det känns bara konstigt. Ska jag jobba inom äldreomsorg igen? Ska jag ta färjan var och varannan dag för att jobba ? Hemtjänst? Jag hitttar ju inte här. Gordon jobbar kvällar och nätter, jag morgon? Hur ska det här gå? Hur ska jag få min energi tillbaka? Hur ska jag tycka det är kul?
Men jag får inte glömma anledningen till att vi är här, vi ska ju jobba och tjäna pengar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0