Why us?

bild tagen av mig.



Idag är det måndag, som för övrigt känns som en torsdag. Mest troligt för att vi jobbat hela helgen och vi endast har två jobbdagar kvar här i Norge.. 16 timmar, men det kommer vara 16 djävulstimmar då det är ett stort sällskap som ska vara här i två dagar som ska ha lunch, 2rättersmiddag osv osv. Sen vid 3 idag kommer 53 lastbilschaffisar som ska ha våffla och kaffe, och då är jag ensam i restaurangen då alla andra är på möte. Kul? Nej!

Jobbar 12.30-20.30 idag iaf. Gordon jobbar 12.30-23.00, duktig som han är.
Imorgon jobbar vi morgonpasset, sen ska vi packa och kanske bege oss till Knut. Annars åker vi hem tror jag. Fast åka hem imorgon kväll? OVERKLIGT!
Håller på att tvätta nu, så jag slipper göra det i Sverige.

Har även klarat av en vecka av detox! Var sjukt svårt dom första dagarna men sen kom man in i det och nu när man får äta riktigt mat igen känns deti nte alls lockande, man blir som illamående när man tänker på något annat än grönsaker typ. Det är skumt..

Hade också en SJUK ångest igår. Imorgon kväll är vi arbetslösa, hemlösa och vad fan ska vi göra för våra pengar?!?! Men gjorde en liten budget och nu känns det bättre. Just nu vill jag bara hem till mamma och pappa-.




Rätt konstigt, redan 4 månader sen studenten. Vart tog tiden vägen?
och snart är vårt Norge äventyr över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0