Världen, vi börjar bli redo .





Det är rätt otroligt vad mycket vi har sett tillsammans redan.
Vi har upplevt Italien ; Rom, Venedig, Bologna, Pisa, Livorno mm mm
Vi har upplevt Frankrike och där bland annat Cannes.
Vi har varit i Spanien och hängt i Barcelona.
Vi har också hunnit vara i Thailand, bo i Norge och nu kanske Danmark.

Fuck älskling, you rule my world!


Det är fredagkväll, vi är på rummet och har haft en riktigt god detox-middag och sedan sett på idol. Nu lite planering inför vår asienresa eller annan resa innan vi sätter på en film som jag kan somna till.
Vi närmar oss slutet på den 5e detoxdagen, bara 2 dagar kvar.
Och BARA 32 jobbtimmar kvar, efter imorgon är det 24.

Lovely.

JAG LÄNGTAR HEM!

Då ska jag till frisören och klippa mig samt färga hår.
Fixa naglarna.
Shoppa.
Köpa smink.

På fredag planeras bio och middag ute, är ni med oss?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0