Togheter we can make it <3

Gordon hälsar: " Miiiin tjej är bäääääst!"

Onsdag idag. Världens bästa onsdag! På något konstigt vis har jag alltid tyckt att onsdagar är den bästa dagen på veckan, eller är det kanske fredagar?
Idag har det varit en jätte härlig onsdag. Dock var man tvungen att gå upp vid 6 för att ta sig på jobb men väl på jobbet så rullade det på bra!
Vi börjar med en ny härlig meny idag med lam i pita, nachotallrik mm mm vilket glädjer mig! Jag fick tillbringa en stund på morgonen att skriva menyn på den "stora svarta tavlan" trots att jag skriver som en kratta, men blev väl rätt okej tillslut (: Tack Gordon för hjälpen!
Sen var det möte som jag fick försöka tackla helt själv, och det gick riktigt bra! Gillar mer och mer att jobba när det är konferanser/möten!
Vid klockan 3 var arbetsdagen färdig, tog och käkade lite innan vi åkte hem och jag deckade på soffan.. Sen har vi ätit en super god skaldjurspasta med rödvin från vinprovningen igår..

Ja på tal om det, igår var vi på vår livs första vinprovning! Dock var jag tvungen att spotta eftersom jag körde efteråt men det var riktigt intressant, dessvärre minns jag inte så mkt av vad som sas eftersom det var så mycket ny information. Men fick några häften som jag ska ta och plugga på (:

Igår var även Eirik och Kines sista arbetspass. Känns tråkigt :( Hade det rätt morsamt igår på jobb då jag, eirik och daniel jobbade och det verkligen inte var ngt att göra. mkt skratt blev det (:

hade tänkt ta kvällen åt att börja packa ihop.
NU JÄVLAR LÄNGTAR JAG HEM! Eller, jag längtar till att vara ledig..
Min bror och Bella kommer ju i helgen (ÅH VAD JAG SER FRAM EMOT DET, yoooubii!). Då ska vi kosa oss, dricka , äta, fiska?, prata massor och kramas!
Sen ska dom få ta med sig lite saker hem eftersom nästa helg flyttar vi in på hotellet och då får inte riktigt alla grejer plats här...
Men jag är för lat för att börja packa. Uh.

Nej nu ska jag smsa mina kära föräldrar , tända en brasa och försöka fundera på vad som ska packas och vara kvar här i Norge (;
Sooo long!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0