Blö.

saker och mina tankar förändras hela tiden.
Trodde jag hade 10 jobbpass kvar, men den nya killen som skulle komma kom aldrig och Daniel blev tvungen att göra om schemat. Men det ser inte allt för hemskt ut, ska dock försöka byta så jag får mer morgonpass..

Igår var det 40% på Risöe också, älskar den affären! Hittade ett par byxor för 399 nok (dvs cirka 450 svenska) som satt perfekt! MEN; jag tycker det är för dyrt. Fast samtidigt, jag har sjukt svårt att hitta byxor som sitter bra.. Får se om dom får följa med hem (: Köpte iaf en svart långärmad tröja som är relativt party, och sen en gammelrosa myslångkofta (: sen ett par söta örhängen! :)

btw, igår var det ett stort sällskap som hade möte. Dom var supernöjda med service och mat osv, det var jätte roligt att höra ! :)

Inatt var det även action här - på ett sätt sover jag riktigt bra här på hotellet men samtidigt rätt oroligt. Tror jag jobbat lite för mkt ett tag..
För Gordons klocka ringde (han jobbar 17 timmar idag igen, 3e gången på 2 veckor) och jag trodde det var jag som skulle upp så jag letar efter telefonen och istället kastar jag två glas i golvet så glassplitter överallt.. Sen somnade jag om till 12, innan det blev soppa till frukost och har även gjort mig iordning för jobb..
Jobbar 14.30-22.30, och jag är inte ett dugg laddad. Var förbi restaurangen när jag käkade frulle och var jätte mkt folk, huva!

Ska även ta och räkna ihop mina övertidstimmar men hajar inte riktigt.. tror Gordon får hjälpa mig ikväll..

PUSS <3

Nu en kaffe sen jävlar (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0