ADRENALINRUS!

Fan vad jag är glad- GLAD GLAD GLAD!

Igår blev en toppenkväll - liten avskedsfest för mig och Gordon. Torill, Kaitrin, Jonatan, Randi , Gordon och jag drack, klädde ut oss till björnar och prata o skratta. TOPPENKVÄLL!
Dock blev det lite sent och blev bara 4 timmar sömn innan det var dags för jobb.. Men vad gör det när det är sista jobbdagen?!

Idag har det flutit på bra. Dock hade jag dukat upp för 8 personer som aldrig kom men vad gör det? Har varit sjukt seg men ändå glad. Känns så overkligt att jag inte mer kommer jobba här. Fast som Kaitrin säger, det är kanske bara 3 månaders semester.. Torill vill verkligen ha tillbaka oss i januari så, ja vi får se vad som händer!

när vi slutat tog vi en iskaffe och satte oss i solen (varit SJUKT fint väder de senaste dagarna) Sen in och prata med  boots-Heidi och träffa även Ronja en sväng :) Sen shopping shopping! Köpt en del presenter och så FICK JAG ÄNTLIGEN MINA EFTERLÄNGTADE JEANS! fan vad jag älskar dom, även om jag har tjockislår (:  köpte även en scrapbook.. Mhm.. !!

nu är jag full av adrenalin.
Har planerat en surprise för bella och niclas på söndag, ska bli så roooligt!
och på torsdag 11.15 har Gordon sin första körlektion och 14.30 har jag klipp o färgtid.
Mhm, jag är spänd!
Pratade även med mamma, på fredag morgon ska jag följa med till mormor! Mysmormor!

Kan livet bli bättre? Åh!

Behöver någon shoppingsugen kompis också som är villig att följa med som smakprov för nu ska det brännas pengar!


KÄRLEK TILL ER ALLA!!


lite ledsen att jag inte hinner träffa brisa och knut innan vi reser, men hm.. får ses i Sverige! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0