take a look at me now

fredag... varit hemma 1 ½ vecka.

Imorse körde jag mamma till sjukhuset för operation, jag hoppas för allt i världen att den går bra och att hon kommer att må bättre.
Sen tog jag och Gordon en frukostrunda i uppsala, mysigt även om man var rätt schleten.
Sen hem och sova en timme innan det var dags att ta en fika med Maddeplutt :)

Är kattvakt hos min bror, dom har en liten söt kattunge som är vild. Men tror han sover nu..

Haft en bra men intensiv vecka. Ullared var ett minne för sig..
Umgåtts rätt mycket med bror och Bella också :)

Nej, jag mår konstigt. BLÄ!
Nu sova lite innan pälsk kommer hit så ska vi till sthlm..

Taggad? Gränsfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0