Ordning och reda, pengar på fredag?

Nu är det bra länge sen jag skrev här igen. Tiden bara springer iväg från mig.
Har nu varit hemma i över en månad.
Har bott hos mamma mestadels, eller ja vi har alla våra saker här så.

Men har även hunnit med att vara kattvakt en helg i stan då det var reaggekväll och massa alkohol. Även träffat Empa och Maddeplutt :)
Jag och Gordon fick för oss att ta en sista minuten till Gran Canaria också, så tillbringade en vecka där. Hade toppenfint väder och allmänt mysigt!
Kom hem lördagen den 23:e, direkt till en fest hemma hos mamma där nästan all familj var sen söndag ägnades åt att packa om och planera lite.
Måndagen drog vi till Malmö och Köpenhamn.

Har börjat jobba på fotbollsgatan också.
Och börjat söka jobb i Norge.
Och just nu håller jag på att framkalla massa digitala foton, ska bli så mysigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0