Gordon ber..

Gordon bad mig att uppdatera här igen, han tyckte jag skulle skriva att vi har tvättat bilen, spenderat en massa onödiga pengar och att jag är en surmama?
Nej jag kommer inte riktigt ihåg varför han bad mig att skriva här, men har ju nu några minuter ledigt så tänkte att jag gör en liten uppdatering iallafall.

Ska snart på min psykologilektion där jag ska lämna in min sista uppgift för 13 år i skolan! Det känns så fruktansvärt overkligt. Ska jag... Bli vuxen?

I helgen fick vi erbjudande om ett annat jobb i Norge. Det är uppe i Lofoten på ett hotell där jag och Gordon ska jobba i receptionen. Det låter sjukt lockande eftersom det är en grym natur där uppe, men samtidigt är det många fördelar med det tidigare jobbet vi fått. Idag ska han från Lofoten ringa iallafall så får vi se vad han har för spännande att erbjuda (:

Igår åkte vi till Västerås (med våran alldeles egna bil!) Liten insticksfråga; Är det normalt att vara nervös och ha ont i magen för att man skaffat sig en bil? Det känns som ett super stort ansvar..
Men iallafall så köpte jag en studentklänning och studentskor. Hade riktig jäkla beslutsångest men valde tillslut en somrig söt klänning som om den överlever studenten kan ha fler gånger under sommaren. Det andra valet var en partydress som var riktigt studenten som jag tror att jag bara kommer att ha en gång, och den kostade 200 kr mer. sen kommer jag ju ha grejer runt halsen på studentdagen så ingen ser att den är ganska tråkig. Sen köpte jag skor med rätt hög klack och jag ser framför mig hur jag kommer att bryta benet. Men eftersom det var sista paret i min storlek och dom var lite trasiga fick jag dom för 49:-, så det är ju inte hela världen ifall jag inte använder dom. Eller..?

Hade precis naturkunskap också. Får MVG i den kursen också, sen här om dagen fick jag veta att jag får MVG i omvårdnad också. Så ja, det här året har ju gått rätt okej ändå.
Får hålla tummarna för psykologin nu och att man uppgift som jag gjort duger. Hon sa sist att den här avgör lite vilket betyg jag får, så ja, även om det känns som om jag kunde ansträngt mig mer så kan man ju alltid hoppas.

Har 8 timmar kvar tills jag är färdig för idag, direkt efter skolan blir det jobb till 9 sen bus.
Mest troligt blir det Norgeresa imorgon bitti klockan 4 också, och ser ut som jag får köra de 120 milen själv. Uh.

Någon som vill ge mig en vecka semester?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0