Lördag

Lördag kväll och jag sitter på hotellet.
Jag har haft en bra dag, väldigt bra.
Vaknade med Gordon runt 1, åt en brakfrukost och sen in till Flå.
Jag satt ute i solen, sen tog en långpromenad. Träffade "Björnen" som tydligen heter Bråten. Sen satte jag mig vid kyrkogården och funderade lite. Då kom en dam fram och pratade. Satt och pratade kanske över en timme? Jätte trevligt iallafall.
Sen gick jag ner till stranden sen tillbaka till hotellet. Handlade öl och briketter, för om det är fint väder imorgon så då blir det grilla möjligtvis!
sen har jag hängt i restaurangen framför datan. även hjälpt gordon ta ut sopor, pratat med världens bästa pappa som kommer på besök på onsdag och ja, haft det allmänt trevligt :)

annars då?
jobbat nästan 50 timmar i veckan. alla mina pass har blivit utbytta typ så jobbat mest kväll och haft det riktigt jävla roligt vissa pass. men i onsdags eller när det var , var det sjuuuukt mkt folk och jag var ensam mest. Fy sjutton för sånna kvällar . Hallelulja för högsäsong!

Nej jag orkar inte riktigt skriva.
Snart hem och ta en lång dusch med Gordon sen blir det att sova.
Ledig imorgon också!

Ps. Jag har tydligen 18.51 poäng utan att ha räknat med mina meritpoäng. (inte 8.33 som jag först trodde)


Kommentarer
Postat av: Malin

Taskigt med uppdateringar här nuuuu.

2010-07-22 @ 18:02:59
Postat av: Anonym

Ja för han med dator är hemma i sverige på semester :-( men malin, ses vi på fredag?!

2010-07-26 @ 00:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0