Saker förändras



Jag sitter här och försöker hålla mig vaken. Sovit från 5 tills nu i princip, vaknade när Gordon lagat mat och åt innan jag somnade igen. Varför är jag så slut?

Har jobbat i princip hela veckan också men det är så sjukt stilla på jobbet så man blir ju nästan galen (: Eller i lördags när jag jobbade var det en hel del att göra men det gjorde bara så tiden gick fortare.
Fredags var vi lediga också så vi tog en take-away kaffe , tog oss till banken sen till vinmonopolet i Nesbyen. Drog även med oss Michaela dit som stannade en dag längre en planerat!
Sen åkte vi hem till oss för att käka och börja dricka, Brisa o Knut kom också och vi spelade lite kort innan vi drog till Julias fest. Det var en galen och rolig kväll! Ni är toppen (:
Lördagen var väl inte lika rolig men vad gör det om hundra år?

Michaela flyttade även hem igår, vilket faktiskt känns tråkigare än vad jag först trodde. Hon har ju varit min närmsta vän här och min lilla energibomb! När hennes föräldrar kom fick jag ännu mer hemlängtan . Vad gör jag kvar här egentligen?
Nu ska även Mallanbrallan flytta för att plugga som också känns så sjukt galet. Hennes hem, har varit lite som mitt hem. Man har alltid vetat att hon funnits där och ja, men trots att hon flyttar 60 mil bort ska jag fan hälsa på så ofta jag bara kan!
Jag kan nog inte riktigt acceptera att alla börjar bli vuxna..

Har även sån sjuk jävla beslutsångest angående vad som händer när vi är färdiga här. Fy.

sen är det fruktansvärt att det nästan är september redan. Det är kolsvart ute vid den här tiden och dagarna blir både kallare och kortare.




Kommentarer
Postat av: Empa

Jag saknar dig! Ska försöka få med mig någon och åka till dig <3

2010-08-23 @ 15:05:53
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0